Doprava a platba
Tovar odosielame každý pracovný deň. Ak zadáte objednávku do 13:15, odošleme ju ešte v ten istý deň. Objednávky zadané po 13:15 odosielame nasledujúci pracovný deň.
Najpohodlnejšie doručenie na adresu
Doručenie tovaru priamo do rúk adresáta prostredníctvom kuriéra SPS alebo ReMax najneskôr do dvoch pracovných dní od podania.
Balík je doručovaný na Vašu adresu. Doručovanie prebieha od pondelka do piatku okrem štátnych sviatkov. Ak sa doručenie nepodarí, balík bude doručený nasledujúci deň alebo po dohode uložený na výdajnom mieste. O odoslaní a ceste balíka budete informovaní prostredníctvom SMS a e-mailu.
Hodnota objednávky |
0 - 100 € |
100 € a viac |
Cena dopravy |
4,49 € vr. DPH |
ZDARMA |
Cena dopravy + platba na dobierku |
6,09 € vr. DPH |
1,60 € vr. DPH |
Osobný odber Packeta
Tovar je k dispozícii na výdajných miestach zvyčajne do dvoch dní od odoslania balíka.
Keď je tovar pripravený na výdajnom mieste, dostanete informačnú SMS a e-mail. Tovar sa prepravuje na výdajné miesta len v pracovné dni. Tovar si môžete vyzdvihnúť podľa otváracích hodín Vami vybranej pobočky.
Hodnota objednávky |
0 - 100 € |
100 € a viac |
Cena dopravy |
2,99 € vr. DPH |
ZDARMA |
Cena dopravy + platba na dobierku |
4,59 € vr. DPH |
1,60 € vr. DPH |
SPS
Prepravná spoločnosť SPS zvyčajne doručuje tovar do 24 hodín po celej Slovenskej republike. Tovar bude doručený nasledujúci pracovný deň po potvrdení objednávky.
V deň doručenia Vás bude kontaktovať vodič prepravcu a potvrdí čas doručenia. Tovar sa doručuje v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 18:00, presný čas doručenia vopred bohužiaľ nie je možné určiť. Ak vás vodič nezastihne, dostanete do schránky informáciu o ďalšom pokuse o doručenie.
Hodnota objednávky |
0 - 100 € |
100 € a viac |
Cena dopravy |
5,99 € vr. DPH |
ZDARMA |
Cena dopravy + platba na dobierku |
7,59 € vr. DPH |
1,60 € vr. DPH |
Balíkovo
Zásielka bude doručená na Vami zvolené výdajné miesto. V deň doručenia Vás bude prepravná spoločnosť SPS kontaktovať prostredníctvom SMS a e-mailom.
Hodnota objednávky |
0 - 100 € |
100 € a viac |
Cena dopravy |
3,79 € vr. DPH |
ZDARMA |
Cena dopravy + platba na dobierku |
5,39 € vr. DPH |
1,60 € vr. DPH |
Platba bankovým prevodom
Mena EUR (Slovenská sporiteľňa):
IBAN: SK15 0900 0000 0051 6981 8142
SWIFT/BIC: GIBASKBX
Variabilný symbol: číslo objednávky
Účet je možné využiť aj v prípade, že sa Vám nepodarí dokončiť platbu cez bránu GoPay.
Platba kartou
Poskytovateľ platobnej brány je spoločnosť GoPay.
Platba na dobierku
Platba v hotovosti na dobierku alebo kartou pri prevzatí.
Neprevzatie objednávky na dobierku
Čo sa stane, keď si nevyzdvihnete objednávku zaslanú na dobierku?
Chcete si u nás objednať tovar na dobierku? Žiadny problém, môžete. Prosíme Vás však, aby ste si objednávku s platbou až pri jej doručení dôkladne premysleli. Ak balík odošleme a Vy si ho potom nevyzdvihnete, vzniknú zbytočné náklady, ktoré budete musieť uhradiť.
Vybavenie takejto objednávky nie je pre našich zamestnancov iba tak. Aby ste si urobili lepšiu predstavu, spísali sme pre Vás, čo všetko obnáša príprava objednávky:
-
tlač zodpovedajúcej faktúry,
-
hľadanie tovaru v sklade,
-
kontrola, či všetko zodpovedá Vášmu prianiu,
-
balenie a príprava na expedíciu,
-
zalepenie balíčka s príslušným štítkom a predanie dopravcovi.
Každú objednávky si veľmi vážime, a preto vynakladáme maximálne úsilie, aby bola v poriadku a čo najskôr u Vás doma. Ak si tovar neprevezmete, bude nám vrátený, všetka naša práca aj úsilie vyjde nazmar a hlavne sa zvýšia naše náklady. Balík musíme rozbaliť a napríklad vyhodiť bublinkovú obálku, pretože sa nedá znovu použiť. Pred vrátením tovaru do skladu ho musíme skontrolovať a urobiť storno už vystaveného daňového dokladu.
Keďže nám bude Vaša objednávka vrátená, aj keď sme dodržali našu časť kúpnej zmluvy, prenesieme tieto zbytočné náklady na Vás a pošleme Vám faktúru za poštovné a balné.
Ak máte pocit, že nemáme na takúto úhradu nárok, dovolíme si citovať výňatok z § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.
ZÁVÄZKY Z PRÁVNYCH ÚKONOV
Povinnosti kupujúceho
§ 2118
“Kupujúci zaplatá kúpnu cenu a vez prevezme.”
Neprevzatie zásielky preto NIE je odstúpením od zmluvy, ale faktickým hrubým porušením zmluvy.
Z nášho e-shopu a aj od vybraného dopravcu dostanete informáciu, že tovar bol odovzdaný dopravcovi s číslom zásielky a následne o tom, že si ho môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste alebo že Vám bude doručený. Ak sa tak nestane, stačí kontaktovať náš e-shop prostredníctvom e-mailu obchod@filmnadvd.sk alebo telefonicky na čísle +421 2/772 700 00.
Došlo k nedorozumeniu, nestihli ste si vyzdvihnúť objednávku včas, ale stále máte o ňu záujem
V takom prípade nás, prosím, kontaktujte na obchod@filmnadvd.sk alebo nám zavolajte na číslo +421 2/722 700 00. Radi vám poradíme.
O objednávku naozaj nemáte záujem
Ak ste si objednávku rozmysleli, nemáte o ňu záujem a zásielku si zámerne neprevezmete, neznamená to, že ste objednávku stornovali alebo že ste tým odstúpili od kúpnej zmluvy. Jediné, čo sa v tom momente stalo, je, že z Vašej strany došlo k hrubému porušeniu kúpnej zmluvy podľa § 2118 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z. Občianskeho zákonníka (nový).
Odoslaním objednávky a jej následným prijatím a potvrdením zo strany nášho e-shopu vznikla platná a v plnom rozsahu účinná kúpna zmluva podľa našich obchodných podmienok, s ktorými ste súhlasili v poslednom kroku pred odoslaním objednávky, a podľa aktuálne platných zákonov Českej republiky.
Ak teda nedošlo k písomnému alebo telefonickému kontaktu s naším e-shopom a k nastaveniu ďalších parametrov objednávky, ako je naŕiklad žiadosť o zmenu objednávky, neskoršie odoslanie alebo stornovanie objednávky, a to ani do momentu odoslania objednávky naším obchodom, má náš e-shop zo zákona nárok na náhradu poštovného a balného od kupujúceho, čiže od Vás. Táto náhrada je právne vymáhateľná, pretože došlo k porušeniu kúpnej zmluvy.
Nezaplatenie kompenzácie
Ak túto kompenzáciu nezaplatíte alebo si tovar nenecháte opätovne zaslať, máme možnosť sa efektívne brániť. Porušenie platnej zmluvy možno riešiť nasledujúcimi tromi spôsobmi:
- postúpením pohľadávky našej agentúre špecializujúcej sa na vymáhanie pohľadávok od dlžníkov,
- súdnou cestou,
- zaplatením kompenzácie poštovného a balného nášmu obchodu.
Bodom 1 a 2 by sme sa radi vyhli, pretože sú zdĺhavé a nepríjemné pre obe strany. Veríme, že si v tomto prípade vyberiete prijateľnejšiu a lacnejšiu cestu, ktorou je bod 3.
Napríklad Lukáš Zelený, vedúci právneho oddelenia dTestu (český spotrebiteľský mesačník, ktorý sa zameriava na testovanie výrobkov a služieb a poskytuje aj poradenstvo a konzultácie v oblasti spotrebiteľského práva a práv predávajúcich, informuje o nových zákonoch, varuje pred nekalými praktikami predávajúcich a klamlivou reklamou, poskytuje poradenstvo pri reklamáciách atď.), vysvetľuje:
„Odmietnutie prevzatia balíka zo strany zákazníka neznamená automatický začiatok lehoty na odstúpenie od zmluvy. Zákazník preto bude musieť zaplatiť. Zákazník má však stále možnosť odstúpiť od zmluvy. Zmluvnú pokutu a úroky z omeškania alebo náhradu za poštovné však bude musieť zaplatiť v každom prípade, táto povinnosť odstúpením od zmluvy nezaniká.“
Chceme len náhradu za poštovné a balné, ktoré sme zaplatili, nechceme po Vás žiadne sankcie ani úroky z omeškania, hoci na ne máme tiež nárok.
Skúste si predstaviť, koľko tisíc ročne stoja takéto náklady na nevyzdvihnuté zásielky najväčšie české giganty na internete? A čo malé alebo začínajúce firmy? Pre ne to môže byť aj likvidačné.
Žiadame Vás, aby ste boli zodpovední, plnili si svoje záväzky a vyzdvihli si tovar. Ak tak neurobíte, uhraďte, prosím, platbu za kompenzáciu nákladov na dopravu.
Veríme, že sme Vám túto problematiku dostatočne vysvetlili, ak niečomu nerozumiete alebo ak potrebujete poradiť napríklad s platbou, kontaktujte nás e-mailom na adrese obchod@filmnadvd.sk alebo telefonicky na čísle +421 2/772 700 00.
Vopred ďakujeme za pochopenie a Vašu férovosť.